1. CUM LIVRAM
Lansarea comenzilor de cumparare de piese auto prin intermediul magazinului on-line sau prin mijloace de mesagerie telefonica are semnificatia unui contract de vanzare-cumparare intre furnizor SC TOP stil trade srl si clientul inregistrat cu datele personale comunicate in scris de acesta.
Piesele aflate in depozitele din
Comenzile externe se lanseaza de regula pe baza achitarii unui avans de 40- 50 % din valoare, diferenta achitandu-se la livrare.
Consilierul care se ocupa de comanda Dvs. va va trimite pe e-mail sau telefon o factura proforma cu care veti achita in cont avansul necesar. Pentru operativitate, este bine sa ne trimiteti pe e-mail sau poza telefon o copie a ordinului de plata respectiv.
Pentru comenzi de valoare mica se accepta preluarea comenzii pe baza de comanda scrisa ferma.
Retururi la piesele pe comenzi externe- cu suportarea cheltuielilor de catre furnizor- se pot face doar daca acestea se dovedesc neconforme cu modelul pentru care au fost comandate, daca nu corespund descrierilor din catalog, sau daca prezinta defecte de fabricatie. Aceste aspecte se stabilesc pe baza datelor vehiculului si a seriei de sasiu. In cazul in care reclamatia se confirma, se returneaza intreaga suma achitata de client pentru livrarea respectiva.
Retururile pentru piese care corespund descrierilor din catalog dar reclamate de client ca neconforme cu modelul (nepotrivire la montaj) se accepta doar insotite de o constatare scrisa din partea unitatii service autorizate care a efectuat montajul si poze care sa ateste neconformitatile reclamate.
In situatia in care comenzile confirmate de client intarzie la livrare mai mult de 10 zile de la data comunicata de furnizor, din culpa acestuia, acesta se obliga sa despagubeasca clientul cu o suma in cuantum de 10% din valoarea comenzilor.
In cazul retururilor nejustificate sau a refuzului preluarii comenzii/coletului de catre client, acesta se obliga sa achite furnizorului contravaloarea transportului extern si intern aferent aprovizionarii pieselor comandate, in cuantul de 40% din valoarea pieselor plus 30% din valoare reprezentand daune interese(cheltuieli legate de logistica, manipulare, livrare, comunicare, procesarea retururilor, etc.).
Se considera retur nejustificat si situatia in care s-au operat modificari la echiparea originala a masinii, modificari de care clientul sustine ca nu a avut cunostinta.
Comenzile transmise de client se supun conditiilor legale prevazute de Ordonanta nr. 130/2000 cu modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Atentie! Orice sesizare legata de starea sau caracteristicile pieselor comandate trebuie comunicata furnizorului in termen de 10 zile de la primire. Depasirea acestui termen alocat pentru verificarea pieselor duce la imposibilitatea oricarei reclamatii ulterioare(cu exceptia garantiei pieselor montate, in conditiile descrise mai jos). Eventualele nepotriviri ale pieselor pe masina Dvs., trebuie raportate in decursul celor 10 zile !
Costul transportului coletelor se incude in factura de livrare a pieselor, dupa cum urmeaza:
1. pentru Bucuresti:
-colete de la 1 kg la 10 kg : 20 lei
-colete peste 10 kg: 20 lei +1.5 lei / kg suplimentar
2. pentru alte localitati din tara:
-colete de la 1 kg la 10 kg : 25 lei
-colete peste 10 kg : 25 lei +1.5 lei / kg suplimentar
(exemplu: pentru un colet de 20 kg se plateste 25+1.5x10= 35 lei)
Pentru coletele de volum mare(bari, capote, panouri,etc.) se aplica calculul greutatii volumetrice conform formulei utilizate de firma de curierat.
Piesele comandate sunt verificate de personalul nostru inainte de ambalare si livrare. Exista insa posibilitatea deteriorarii acestora pe parcursul transportului intern catre client (estimativ, un caz la 100 de livrari). Pentru a evita astfel de situatii va recomandam sa optati pentru serviciul de verificare colet la livrare(cost suplimentar 4 lei). Reclamatiile ulterioare livrarii nu se pot lua in considerare!
In cazul in care constatati deteriorari ale pieselor, solicitati agentului livrator incheierea pe loc a unui proces verbal tipizat aflat in posesia acestuia, in care precizati modul de ambalare (carton presat si folie cu bule) si daunele constatate. De asemeni ne sunati imediat pentru a ne informa despre eveniment. Cu acordul nostru, trimiteti piesa deteriorata inapoi, pe cheltuiala noastra. Imediat dupa primirea procesului verbal si a piesei deteriorate, noi va expediem alta piesa noua in schimb, fara alte cheltuieli din partea Dvs.. Respectand procedura descrisa, singurul impediment pentru Dvs. poate fi o intarziere a livrarii de 1-2 zile in plus fata de termenul initial. In cazul nerespectarii, puteti fi pus in situatia neplacuta de a suporta costul piesei deteriorate.
2. GARANTIE,
Piesele de schimb comercializate beneficiaza de garantie de utilizare conform normelor legale privind bunurile de folosinta indelungata.
Sunt considerate piese din categoria bunurilor de folosinta indelungata, piesele care fac parte din urmatoarele categorii: componente de motor, ambreiaje, componente la trenul de rulare, esapament, distributie si transmisie, amortizoare, arcuri, radiatoare, ventilatoare, componente de alimentare si aprindere. Piesele consumabile, piese de caroserie sau statice, burdufe, garnituri, etc., fac obiectul garantiei numai sub aspectul compatibilitatii pe modelul auto destinat, durata lor de viata fiind dependenta de modul particular de utilizare a vehiculului ( montaj, conditii de pastrare, combustibili si lubrifianti folositi, etc..). In aceeasi categorie intra si piesele electrice a caror defectare poate fi cauzata de alte piese neconforme din sistemul respectiv.
Pentru a beneficia de inlocuirea piesei defectate pe perioada de garantie, trebuie respectate urmatoarele reguli:
-piesa sa fie montata pe modelul de masina careia i-a fost destinata
-piesa sa fi fost montata intr-un service auto autorizat pentru marca auto respectiva
-piesa sa nu prezinte urme de montaj defectuos, loviri, deformari
Cererea de inlocuire a piesei aflate in garantie trebuie insotita de:
-piesa deteriorata
-factura de achizitie
-factura de montaj initial intr-un service autorizat RAR pentru marca auto respectiva.
-deviz/factura si proces verbal de constatare a defectiunii emis de service-ul autorizat RAR pentru marca auto respectiva, precum si copie dupa autorizatia de functionare unitatii din care sa reiasa ca este autorizat pentru reparatii pe marca respectiva
-in cazul pieselor cu componente electrice/electronice este necesara atasarea raportului/tichetului emis de aparatul de testare cu care unitatea service a constatat defectiunea, din care sa reiasa datele masinii testate si codul de eroare rezultat.
In cazul unei solutionari pozitive, termenul de inlocuire a piesei defecte este de cca 10 zile de la primirea avizului favorabil de la producatorul/importatorul piesei respective.
Procedura de retur pentru piese noi
Nu se accepta retur pentru piese care nu sunt insotite de ambalajul original, iar in cazul deteriorarii/murdaririi excesive a ambalajului, se aplica o penalizare de 30% din valoarea pieselor.
Nu se accepta retur pentru piese care prezinta urme de montaj.
In orice situatie, acordati atentie deosebita starii ambalajului ! Protejati ambalajul original, aplicati un ambalaj suplimentar la expediarea returului, NU aplicati banda adeziva sau plicuri autocolante direct pe ambalajul piesei!.
Procedura de retur este urmatoarea:
-ne anuntati telefonic despre intentia de a returna piesele.
-cu acordul nostru, returnati piesele cu plata cheltuielilor de transport de catre Dvs.
-dupa receptionarea coletului, noi verificam starea pieselor si a ambalajului(in cazul pieselor noi) si va dam (sau nu) acordul pentru decontarea returului.
-in termen de 10 zile de la primirea returului viram contravaloarea pieselor in contul bancar comunicat de Dvs.
Retururile se deconteaza astfel:
-100% contravaloarea pieselor si a transportului in cazul in care piesele livrate nu sunt conforme cu datele masinii comunicate de client sau daca au fost livrate in mod eronat de furnizor
-100% contravaloarea pieselor minus cheltuielile de transport intern pentru piesele livrate din stocul din tara
-contravaloarea pieselor minus 40% cheltuieli de transport extern pentru piesele livrate pe comanda externa.
-70% din valorile de mai sus in cazul deteriorarii semnificative a ambalajului
-nu se accepta retur in cazul pieselor deteriorate (indiferent de gradul de afectare), care prezinta urme de montaj, lipsite de ambalajul original sau de etichetele de identificare.
3. COMENZI ONLINE
Magazinul online DISPACO.RO va oferta o gama de piese auto originale sau aftermarket, corespunzator cerintelor Dvs. de calitate si nivel de pret. Comenzile se realizeaza prin selectarea datelor despre vehicul si a piesei dorite, din cadrul grupelor afisate. Dupa adaugarea in cosul de cumparaturi, se compune proforma care trebuie sa contina datele clientului necesare facturarii si adresa de livrare. Puteti lansa comenzi si prin introducerea doar a numarului de teleforn, urmand a completa ulterior datele de livrare.
Cataloagele on line sunt realizate pe baza informatiilor cuprinse in cataloagele diversilor producatori ai pieselor. Va recomandam sa insotiti comanda Dvs. de seria de sasiu a vehiculului pentru care comandati (numar de identificare din talon). Ulterior primirii comenzii, consilierii nostri vor verifica compatibilitatea pieselor selectate pe vehiculul Dvs., si pot sa va propuna alternative in caz de neconcordante.
Odata comunicata seria de sasiu, raspunderea identificarii cade in sarcina noastra. Aceasta nu inseamna ca in cazul in care comandati direct pe site, riscati sa ramaneti cu piese platite si care nu se potrivesc. Piesele se pot returna conform conditiilor prevazute mai sus, cu observatia ca in cazul returului unei comenzi eronate din vina Dvs., va trebui sa suportati costul transportului dus-intors.
Informatiile privind preturile si disponibilitatea sutelor de mii de piese sunt introduse manual, piesa cu piesa de operatorii nostri, care depun un efort continuu de actualizare a bazei de date. De aceea pot apare situatii in care pretul de livrare din momentul respectiv sa difere de cel afisat pe site. Informatiile exacte, din momentul comenzii va vor fi comunicate telefonic sau pe e-mail la primirea de catre noi a comenzii Dvs..
Completarea comenzii on line de catre Dvs. nu implica obligatia noastra de a livra intocmai la pretul si termenul afisat pe site. Aceasta obligatie opereaza din momentul in care consilierul nostru va contacteaza pentru confirmarea comenzii sau prezentarea eventualelor modificari.
La lansarea de catre Dvs. a comenzii sau a cererii de oferta de pe site, se emite automat o factura proforma (respectiv mesaj de confirmare) pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat, cat si pe serverul nostru. Aceasta este confirmarea ca comanda Dvs s-a transmis corect. Lansare comenzii nu inseamna automat si expediarea pieselor. Dupa primirea comenzii Dvs., consilierul nostru care se va ocupa de comanda respectiva, va va contacta telefonic pentru confirmarea pieselor si a datelor de livrare.
In cazul in care nu veti identifica pe site piesele cautate, puteti completa o cerere de oferta prin formularul de pe site. Vom raspunde in cel mai scurt timp solicitarii Dvs., telefonic sau pe e-mail.
Operatorii nostri respecta confidentialitatea datelor inregistrate de Dvs pe site-ul nostru. Ele sunt utilizate doar in scopul realizarii comenzilor, nu se transmit unor terti si nu sunt utilizate in alte scopuri comerciale.
SPOR LA CUMPARATURI!